29 maart 2009

getagged

ben getagged door land van li

mijn obsessie op dit moment
proberen zoveel mogelijk jongleerballen de lucht in te houden.
wat ik nu draag
kindersnotvrij en ongestreken.

doe ik vaak een dutje
nooit. ooh, maar hangmatje in de zon, lijkt me heerlijk.
wie heb ik voor het laatst een knuffel gegeven
zojuist lola. gevallen met te grote regenlaarsjes.
wat zou ik willen veranderen
meer uren in een dag.
wat wordt het avondeten
basmati met kruidig groentenprutje.
wat ik het laatst gekocht heb
rokje van bb+++ (outlet). fijne kinderkleding.
ik luister nu naar
roemer op schoot (beste stek) die aan het tafelzeil ligt te plukken. op de achtergrond de vogels en rest druk bezig in tuin (zeg, wat doen wij hier??).


zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft
geweldig knap vlaggenlijntje gaat dat worden!!
welke film kan ik keer op keer bekijken
veel. heb een leuke site ontdekt waar ik af en toe wat kijk (laatste filmpje: pina bausch!).
mijn favoriete theesmaak
nu vooral groene (voor de bv, heb ik me laten wijsmaken).
wat ik lees
de feesten van het jaar.
wat mij het meest plezier geeft maar ook een schuldgevoel
fijne dingen doen terwijl minder leuke dingen wachten.
laatste quote
nog niets vandaag.
welke vaardigheid zou ik willen hebben wat mezelf betreft
beter plannen/organiseren zou soms handig zijn, ...maar hou toch zo veel van chaos.
waar wacht ik op
een fijne zomer.
welke kleur heeft mijn muur
woonkamer melk.

(laat het even hierbij. MOET nu naar buiten!)

edit: ik geef m door aan santenkraam.

5 opmerkingen:

  1. Tuurlijk doe ik mee! Leuk om nog wat meer over je te lezen, Mus. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk he, ik heb hem net ook ingevuld....
    en die jongleerballen moet ik toch ook eens gaan proberen, met deze ballonnen printjes is ie helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen, mus. Wel een enorme lijst he! En wat een mooie foto van Roemer, van die lekkere rooie slaapwangen... mmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blog heb je! En ik zie meteen een bekende staan (Sanneke). Leuk. Groeten, Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @sanneke, mooi! ik kom snel gluren.

    @noeks, ja leuk die ballen. op dit moment ben ik even van snelle crafts. ballen zijn een succes hier. heb pim de beer die vandaag weer naar school moest ook een bal meegegeven in zijn koffertje (goed idee van de grote pipo hier).

    @ lisette-li yep, moest me er even doorheen worstelen, haha en toen de tuin in. oh en dankje!

    @ martina dank voor je bezoekje en leuke reactie!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!