8 juni 2010

waterfietsen
































achter in de tuin

8 opmerkingen:

  1. Achter in de tuin!....
    Man! Woon jij zo mooi vrij?
    Jaloers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was de stroopwafel voor of na het fietsavontuur?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie had dat gedacht, waterfietsers van TC de Grensrijders, echt leuke fotos!
    met sportieve groet,
    Geert-Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, die werd zeker afgeleid door Roemer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ik ben degene die je op de grond ziet liggen. Na mijn valpartij heb ik paar niet al te nette woorden geroepen. Ik zag echter te laat dat er een moeder met haar dochter stond te kijken. Mijn excuses hiervoor !

    Ik vind het wel erg leuk dat mijn duikeling is vastgelegd.

    Groetjes Michiel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, o...wat een duikeling. Hopelijk geen vewonding?

    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook grote jongens vallen nog wel eens met de fiets.

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!