11 juli 2011

naamstempels met dieren






meer naamstempels hier

5 opmerkingen:

  1. Hee Hallo Mus, wat zijn ze weer leuk! Maar weet je wat ik nou echt leuk zou vinden: een workshop hoe je zelf die stempels maakt! Kun je die niet geven?
    Misschien zijn er meer lezers die dat leuk vinden?
    Hartelijke groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal geweldig mooi! Ik ga er zeker binnenkort een bestellen bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben trots dat ik (vooralsnog) in het bezit ben van zo'n mooie stempel ;-) Nog even en dan kan ik het kado geven! Fijne vakantie Mus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooow wat een leuke weblog!!!!!
    Mijn complimenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastisch leuk blog!
    Heel inspirend en met een compleet eigen frisse stijl!

    Ben heel blij je ontdekt te hebben,

    warm groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!